hangi denizin bir sürü şarkısı vardır
atiye denizin


kedi tavandaymış tavan yanmış kedi niye yanmamış?
çünkü kedi taaaaaaaaa Van’daymış


kral ölünce oğlu ne olur
yetim


BİR KÜÇÜÇÜK MİL TAŞI DOLANIR DAĞI TAŞI
GÖZ


ip bağladım sıpaya uçtu gitti tepeye
uçurtma


güneş niçin tutulur?
aşık olduğu için


Hangi istasyonda tren durmaz?
Benzin istasyonunda


hat dedim hut dedim git şuraya yat dedim.
süpürge


Hangi soruya cevap verilmez?
Uyuyor musun?


sütü içilir eti yenmez
anne


9 ay zindanda yatar 6 altı ayda zil çalar oynar?
bebek


1 ağa 9 köle
güneş ve gezegenler


kandilde var mumda yok mendilde var çantada yok
dil


yeni gelinin sesi acı gelir nefesi
biber


kırk çınar yaprağı,sevdiğim toprağı
kur’an-ı kerim


Eve Anahtarsız Girer
duman


Saçı Otuz Başı Topuz
süpürge


Dağdan gelir taştan gelir yamalı donlu eniştem gelir.
Kestane